Fonty a linux

David Šauer davids na orfinet.cz
Pátek Květen 21 12:54:50 CEST 1999

    ZH> Zdarec pratele,

    ZH> mam takovou otazecku.

    ZH> Mozna ze se nekomu bude zdat hloupa,
    ZH> ale ja linux pouzivam jako server
    ZH> a s tim na co se ptam nemam zkusennost.

    ZH> Chtel bych vedet toto:
    ZH> Mam asi 60MB ceskych fontu v .pfm a .pfb
    ZH> souborech(ze jsou postscriptove vim)
    ZH> Ptam se: dajis e pouzit v Linuxu???
    ZH> Muzu je pouzvat s ghostscriptem pripadne
    ZH> s nejakou office nebo gimpem?????
    ZH> Jak jsem rekl, pouzivam linux jako sewrver
    ZH> a firewall, tudiz jsem se nikdy nemusel
    ZH> seznamovat s 'doc processing' a DTP.

Ano, Xfree mohou pracovat s PS fonty. Gimp by je mel pouzivat automaticky,
navod na pouzit se staroffice lezi nekde na siti (na intersoftu ?). Odkaz
bude urcite v archivu.
  S ghostriptem samozrejme taky - detaily na www ghostscriptu a v
dokumentaci. Zvlastne pak doporucuji pozornosti soubor Fontmap v
/usr/share/ghostscript (format je zrejmy).
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)