mirne offtopic - prenos dat na dalku

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 21 13:16:04 CEST 1999

Dobry den!

On Fri, 21 May 1999, Miroslav BENES wrote:
> Teoreticky ano (10 bitu). Prakticky bych ale doporucil 2 byty (10
> bitu).

Odkial ste odvodil tuto hodnotu?

> Zajistit by to melo jit
> a) pomoci SW : upravit sitovy protokol)
> b) pomoci HW : po urcite dobe [pro 28.8 kBaud napr. 40 ms ??]
> zablokovat na dobu 22-ti bitu [0.76 ms] signal RTS (ready to send).
> Tim by se vynutila synchronizace po cca 104 bytech. Zpomaleni prenosu
> dela cca 2%, vypadek max. 40 ms (v nejhorsim moznem pripade).

Rad by som to realizoval, ale mam jeden velky problem: nemam druhy laser
;)

Jednosmerna komunikacia s opravou chyb podla mojich vedomosti nie je
celkom dobre mozna pri dnesnych protokoloch (ak zanedbame moznosti
niekolkonasobneho redundantneho prenosu...).

Ako by sa dalo jednoducho realizovat v kerneli pozastavenie serioveho
prenosu po nejakej dobe (navrhnite rozumnu hodnotu) a na aky casovy
interval?

Hardwarove riesenie je tiez jednoduche, ale vyzadovalo by to zasa niekolko
hodin za cinovackou a to sa mi nechce, radsej nieco prekodim v kerneli.

Tomas
--
I've been infected, too: