Linux USB

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 21 14:00:59 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Miroslav Petricek wrote:

> Dosluhuje mi mys. Chtel bych byt v soucasnem kurzu a koupit si
> USB mys, ale nevim, jestli mi bude fungovat i pod Linuxem (RedHat - jadro
> 5.0.35).

USB? Nieco mi o tom rozpraval moj otec, bolo to docela uspesne, az pokym v
roku 2028 neprisla psycho-dynamicka komunikacia. Linus torwalds pred
smrtou tiez nieco pripisal k tym driverom, to bolo okolo verzie jadra
2.2.x, minule som sa hrabal v muzeu (aby ste sa necudovali). Rad sa hrabem
v tych predpotopnych kodoch pisanych v kryptickych jazykoch zapadlych
prachom. Keby Microsoft pred krachom v 2034 uvolnil aspon kus ich prace
na tom grafickom ... no ako sa to volalo... systeme, urcite by sa dalo
porovnat co Billa Gatesa doviedlo k samovrazde pri verzii kernelu 3.4.11.

OK, musim koncit, leti mi jet na mars. (mam ho v crontabe)

Zatial dovi,

Tomas