Problem: ls -l nepise datum cesky

Radim Halir halir na utia.cas.cz
Pátek Květen 21 17:30:49 CEST 1999

> Podle toho co popisujete to doopravdy vypada, ze je problem ve fileutils.

Ano, viz dale.

> Skuste prikaz $ ldd `which ls`
> jinak v /usr/share/locale/cs_CZ[.iso88592]/ by mely byt soubory ...

Tohle je samozrejme vse v poradku...

Takze jsem konecne nasel chvili cas a kouknul do zdrojaku fileutils
(4.0-1 z RH6.0). Zatim to nemam jeste projite komplet, ale vypada to,
ze configure z nejakych duvodu nepouzije funkci strftime() z glibc,
ale nahradi ji vlastni definovanou v jakesi "fileutils" knihovne,
vuci ktere se jednotlive programky linkuji. A evidentne ta nahradni
funkce je nejaka "broken".

Ozvu se, az budu vedet vic. Zajimalo by mne vsak, zda i ostatnim vypisuje
"LC_ALL=cz ls -l" data (presneji zkratky mesicu) anglicky, nebo zda
je to pouze muj specificky problem...

S pozdravem,
Radim