Linux & Oracle (offtopic)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 21 17:42:31 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, David Zabensky wrote:

> Dobry den,

Preji take pekny den :-)

> jsem Linuxovy zacatecnik a tak pro vsechny guru sorry. Mam dotaz:
>
> v praci potrebuji psat programy nad Digital Unixem a ty pak pristupuji na
> Oracle (tentyz server). Resim to tak, ze si (bohuzel) ve Windousech spustim
> terminal a pres ten se pripojim na ten Unix.

terminal pujde samozrejme i z Linuxu

> Chtel bych vsak vse delat na Linuxu. Vim, ze i Linux ma terminal. Jde mi
> vsak o to, jestli by slo se z Linuxu pripojit k filesystemu Digital Unixu,
> psat a ladit (treba pomoci DDD) v XWindows Linuxu programy, ktere by se
> primo kompilovaly na tom DU a binarky by byly ve formatu DU. Neco takoveho,
> jako ze bych ten DU videl jako dalsi disk ale pritom by ho ovladal DU. (asi
> chcu hodne, ale zatim jsem nevidel vec, co by Linux nedokazal :-)).

Rekl bych, ze to neni problem Linuxu jako kompilatoru. Disky pujdou
pripojit pres NFS. To nebude asi problem.
Ke kompilaci vsak bude potreba crosskompiler. Ja bych rekl, ze by to snad
i slo, ale je otazka jestli clovek nenarazi na to, ze
na jednom pocitaci by mel gcc a na jinem jine C apod. Resitelne to asi
bude, ale IMHO je to zbytecne velka komplikace

> Dalsi reseni by bylo spustit si primo z Linuxu XWindows na tom DU. To prvni
> by se my vsak libilo vic...
>
> Problem je v tom, ze ke kompilaci Orace modulu potrebuji knihovny ve formatu
> DU. Ty programy pobezi opet na DU. Ja bych vsak chtel delat na Linuxu.

Oracle je i na Linux, panove z Oracle to s Linuxem mysli dost vazne.
Vyvijet by slo snad i pod nim.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr