Linux & Oracle (offtopic)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Květen 21 20:18:24 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, Petr Houzvik wrote:

> K tomu bych jen doplnil, ze pro Linux je verze 8.0.5 ( 8i se pripravuje ) a
> ze je zdarma pro vyvojare ( 5 licenci ). Pro uzivatelske pouziti se musi
> zakoupit.
> Instalace je az na par speku v pohode (je standardni oraclovska)

:)

> Subjektivni hodnoceni nasich testeru a

 programosu je: 3x rychlejsi nez
> 8.0.4 na WinNT (samozrejme na identickem HW). Tim nechci vyvolavat
> flamewar, jen chci rict ze opravdu dobre funguje ;-)

Jeste aby nefungovalo. Oracle do toho totiz narozdil treba od Sybase
jde na tvrdo. Pro ne je to opravdu platforma jako kazda jina. Zadane
pokusy zda-li to nekoho bude zajimat nebo ne.
    Pokud koupim Oracle pro Linux je to stejne jako kdyz
ho koupim pro NT,po vsech strankach nedelaji v nicem rozdil
(dokumentace, podpora,..). Druha vec je, ze cena
je nemala, ale technologicky mi prijde, ze maji neskutecny naskok.
Uplne super se mi libi fulltextove vyhledavani, kdy
lze hledat vyznamu (hledam vse o bankach coz neznamena, ze
tam slovo banka musi nutne byt - ovsem english only).
To jestli funguje na Linux rychleji nevim, ale na druhe strane
nema smysl srovnavat jine verze. Nebo 8.0.4 je i pro Linux?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/