Linux & Oracle (offtopic)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pátek Květen 21 23:21:45 CEST 1999

On Fri, May 21, 1999 at 08:18:24PM +0200, Petr Snajdr wrote:
> Uplne super se mi libi fulltextove vyhledavani, kdy
> lze hledat vyznamu (hledam vse o bankach coz neznamena, ze
> tam slovo banka musi nutne byt - ovsem english only).
> To jestli funguje na Linux rychleji nevim, ale na druhe strane
> nema smysl srovnavat jine verze. Nebo 8.0.4 je i pro Linux?

Pro Linux je prvni a zatim posledni verze 8.0.5.

Ten fulltext neni v zakladni instalaci Oracle Serveru, je to doplnkovy
modul "Oracle Context Cartridge". V Oracle 8i (8.1.5) je dost predelany -
tato verze je zatim jen pro NT.

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/