Sendmail a syslog

Sobota Květen 22 00:52:01 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, David Horky wrote:

> V posledni dobe se mi stava divna vec. Sendmail po chvili prace zmeni
> format logovani do syslogu a zacne pridavat informace (asi o typu mailu) a
> spoustu mezer. Viz priklad.
> Setkal se s tim nekdo? Je na to nejaky lek???

Hmm... trochu mi to pripomina polozky v syslogu, ktere generuji za
urcitych okolnosti programy, co si meni svou vizaz v ps (prepisuji si
primo pole argv[]). Ty mezery jsou tam pak kvuli tomu, ze nejaky magor
vymyslel, ze misto toho, aby se prebytecny prostor vynuloval ('\0'),
tak se vyplni mezerami (v ps to vypada stejne... do te doby, nez zkusite
ps w), je to nejspis nejaky uchylny BSDismus, protoze vsechny programy,
kde jsem na to narazil byly z BSD.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"