Linux & Oracle (offtopic)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Sobota Květen 22 19:39:53 CEST 1999

On Fri, May 21, 1999 at 11:21:45PM +0200, Marek Kubita wrote:

> Pro Linux je prvni a zatim posledni verze 8.0.5.
>
> Ten fulltext neni v zakladni instalaci Oracle Serveru, je to doplnkovy
> modul "Oracle Context Cartridge". V Oracle 8i (8.1.5) je dost predelany -
> tato verze je zatim jen pro NT.

Not true. Mam tady 8i pro Sparc Solaris. Jediny problem s ConTextem
(v 8i se to jmenuje interMedia Text) je s tim, ze tam nefunguje
base_letter, tedy orezavani diakritiky, coz je v ceskem webovskem
prostredi vcelku hodne potreba.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.