Test existence adresare (ncpfs)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Neděle Květen 23 01:28:16 CEST 1999

On Mon, 17 May 1999, Tomas Cernik wrote:

> Bohuzel ano.
> Nekolikrat se mi stalo ze adresar se tvari jako ze je primontovany, ale
> jeho vypis (ls adresar) ohlasi chybu.
> --------------------------------

Ano, tohle znam, ja to u sebe resim mozna trochu narocnou, lec fungujici
metodou:

ls -l ~/novell/DENIK 1>/dev/null 2>~/tmp/ncplive.log
if [ -s ~/tmp/ncplive.log ]; then
   ncpumount ~/novell
   ncpmount ....
   exit
else
   rm ~/tmp/ncplive.log
fi

Mimochodem, mozna by sla vyuzit jeste jedna vec, tedy, pokud to neni pouze
muj specificky pripad. V pripade, ze primountuji nejaky novellovsky svazek
via ncpmount, zobrazuje se mi na namountovanem adresari (via ls -l) datum
"Nov 24  1960" -- pritom muj Linux slyne presnym casem (over xntpd), a
dotycny Novell se pomoci RDATE.NLM s Linuxem synchronizuje...

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						Hospodarske noviny,
						Economia, a.s.