Klient pro OpenMail

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Neděle Květen 23 14:56:21 CEST 1999

On Sat, 22 May 1999, Karel Salavec wrote:

> Nevite nahodou nekdo o klientu pro OpenMail (HP) pro Linux?
> Bohuzel nase vedeni rozhodlo, ze se tohle musi pouzivat, ovsem klienti
> jsou
> jenom a pouze pro MS Win$low$ :(((((
> K pakardum a na nekolik serveru jsem se uz dival a vysledek je velka 0.

Asi jste se dival nespravne. Zkuste http://www.hp.com/go/linux
Pak jeste existuji nejake webovske aplikace, ktere zpristupnuji postu z
OpenMail serveru pres WWW rozhrani.

A pokud je to ve Vasi moci, otravujte s tim ceske Packardy...

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/