Problem s inews

Ing. Tomas Drajsajtl tdr na digitus.cz
Neděle Květen 23 16:25:47 CEST 1999

> mam tenhle a nekolik dalsich maillistu zavedenych takovym zpusobem,
>aby se mi pomoci jednoducheho scriptu vkladaly vsechny prispevky do
>lokalniho news serveru. Po te co mirne upravim hlavicky, tak to predavam na
>'inews -h' a zjistil jsem, ze nektere zpravy jsou odmitnuty s chybovym
>hlasenim:
>
>Can't send article to the server:
>        441 437 EMP rejected (ph/l)
>(Article not posted.)

Mel jsem stejny problem, psal mi stejnou chybovou hlasku pri postovani
prispevku stazenych programem suck. Neupravujete jako ja hlavicky tak,
ze z nich odstranujete radek Distribution: cz ?
Delal jsem to stejne, nez jsem prisel na pricinu chyby "Unwanted
distribution"
Upravil jsem /etc/news/newsfeeds:
ME\
        :*, na alt.binaries.warez.*,!junk,!control*,!local*,!foo.*\

/world,usa,na,gnu,bionet,pubnet,u3b,eunet,vmsnet,inet,ddn,k12,cz
,sk\
        ::
- pridal jsem to "cz" a "sk", aby neodmital spoustu prispevku s
437 Unwanted distribution "cz"
a od te doby zmizely i chybove hlasky "EMP rejected ..."

Mam jeste jiny problem. Od te doby, co jsem konfiguroval pred mesicem inn,
jsem se jeste nedostal k tomu, abych se podival, jak odesilat odpovedi
v lokalnim inn ven. Kdyz si vzpomenu, co dalo prace rozchodit to aspon do
takovehoto stavu, mel byste jednoduchy navod, jak rozchodit odesilani
odpovedi v lokalnim inn ven ?
A jeste jedna vec - jak nastavit "binary group", aby inn neodmital prispevky
s attachmenty s hlaskou "Binary in non-binary group" ?