stripovani binarek, knihoven [a podobne haveti :) ]

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Neděle Květen 23 19:32:53 CEST 1999

Ahoj,
dneska jsem se zamyslel nad tim, jak na svem opravdu malem disku usetrit
nejake to misto a tak me napadlo namisto odmazavani souboru (nejlepsi
cesta, jak z fungujiciho systemu udelat jeho opak) ostripovat nejake
binarky .. proto jsem si udelal scriptik, ktery na me vypliv jmena vsech
executable filu, ktere nejsou stripped ...
Ted ale vaham, jestli je mozne vsechny binarky beztrestne stripnout, aniz
bych se dockal toho, ze mi prestanou fungovat (pro uplnost dodavam, ze v
gdb se nevyznam a jejich pripadne core studovat fakt nebudu, protoze to
{jeste} neumim). Muzete mi tedy nekdo prozradit, jestli je muzu stripnout,
aniz bych se dockal skaredych veci ?

Otazka cislo dve se tyka knihoven ... nepripada mi 2x moudre stripnout z
knihovny symbol table ... je to vubec z principu mozne (a moudre) ?

S pozdravem
                W.
--
 -=- Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz> -=-
    If you want to have something done right,