ppp a user

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Neděle Květen 23 19:38:52 CEST 1999

Juraj Koppel wrote:

> Dobry vecer,
>
> ako sa pise v PPP HOWTO:
>
> Because PPP needs to set up networking devices, change the kernel
> routing table and so forth, it requires root privileges to do this. If
> users other than root are to set up PPP connections, the pppd program
> should be setuid root :
> -rwsr-xr-x   1 root     root        95225 Jul 11 00:27 usr/sbin/pppd
> If /usr/sbin/pppd is not set up this way, then as root issue the
> command:-
>    chmod u+s /usr/sbin/pppd
>
> Zdravim
>
> Juraj Koppel
>
> "Zdenka Holcmanová" wrote:
> >
> > Zdravim takhle pri nedeli.
> >   Co mam udelat, abych mohl spustit pppd a nemusel byt
> > prilogovan na konzoli jako root.

Kdyz je to RH, bude lepsi nakonfigurovat ppp zarizeni pomoci netcfg,
tam dat Allow any user to (de)activate atd. Potom se to nahazuje
normalne pres ifup pppX, shazuje pres ifdown pppX nebo user-friendly
pres usernet (teda aspon v RH 5.2).
--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?