mod_czech a php3

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Neděle Květen 23 19:50:37 CEST 1999

Ahoj,

> Pripiste tam jeste
> 'neni to ani pro mod_perl, mod_pyapache, mod_javascript
> a patrne vsechny dalsi aplikacni moduly',
> coz je take duvod proc php_czech nepovazuju za idealni
> reseni (nehlede na udrzovani kontextu pres cookie)
> Pravda je ze z vyse uvedenych pouzivam jen mod_perl,
> ale i ostatni maji sve opodstatneni.

Hmm, dobre ... mate asi (zase) pravdu ... nicmene kdyz jsem zkousel
ostatni ceske moduly (mod_czech + jeste nejaky, jehoz jmeno si ani
nepamatuju, protoze byl opravdu nanic), tak mi jako nejlepsi nakonec vyslo
pouzivat php-czech, protoze mod_czech byl buggy. Je to opravdu vec nazoru
a nutno uznat, ze mate mnohem vetsi naroky nez ja. A jeste jedna
poznamecka ... rozhodne mi udrzovani kontextu pripada inteligentnejsi pres
cookies nez pres /asc/ a podobne srandy (viz mcz pro apache 1.2.4),
protoze kdyz k vam prileze nejaky blby robot, co si ani robots.txt
neprecte (a verte, ze je jich mnoho), tak vam zbytecne zatezuje linku tim,
ze si nejdriv stahne /asc/* pak /win/* pak /il2/* ....
A jeste jednou si musim rypnout: php-czech ma podle me nejlepsi zpusob,
jak vyhodnotit, co dany clovek pouziva za charset ... narozdil od mcz
(nevim jak ted, ale ve verzi pro a 1.2.4 to nebylo nic moc)

> A prave proto je imho skoda zacinat s resenim ktere
> cloveka omezuje na jediny jazyk, dynamicke stranky na
> unixu snad ani v budoucnu nebudou jen PHPx.

Hmm, jenze toto reseni vas neomezuje ... pouze pridava support jen pro
danou skupinu stranek ... a az nekdo napyse mod_perl-cz a mod_perl-cz a
mod_js-cz, tak holt budete mit češtinu i v ostatnich modulech...

Na zaver se slusi rici, ze toto je muj nazor a myslim, ze velice
subjektivni, takze vsichni ostatni maji urcite tu svoji pravdu a rozhodne
by nebylo dobre se tu zacit hadat, ze nejlepsi je xxx zatimco yyy je
nanic. Takze prosim: /set flame off

S pozdravem
                    W.
--
 -=- Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz> -=-
    If you want to have something done right,