Problem: ls -l nepise datum cesky

David Šauer davids na orfinet.cz
Neděle Květen 23 23:11:34 CEST 1999

    MK>            ^

    MK> Jak to vypada s LC_ALL=cs_CZ ? (kolega Cech nad LC_ALL=cz lomi rukama).

    MK>   Milan Kopacka

Podle 'Single Unix Specification' je hodnota promennych LC_* ve tvaru:

language[_territory][.codeset]

Ve standardu to primo neni(?), ale v manualu k baliku gettext jsem nasel, ze
oznaceni jazyka je podle ISO639 (cs), oznaceni zeme podle ISO3166 (CZ) a
znakova sada je ISO-8859-2 (definovano v ISO ????).

Cele oznaceni je pak:
cs_CZ.ISO-8859-2, lze zkratit na cs nebo cs_CZ. cz samostatne podle ISO
pouzit nelze.

Nicmene mam pocit, ze libc (glibc) bude akceptovat vcelku libovolne
nastaveni, pokud budou lokalizacni soubory v adresari stejneho jmena (nebo
to bude vyreseno pomoci locale.alias).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)