OFFTOPIC na Kerslager: Neviem sa pripojit k ftp.linux.cz cez gFTP

Neděle Květen 23 23:38:32 CEST 1999

Narazel jsem na to, ze jste se neobtezoval ani si zpravu prelozit,
protoze pak by Vase otazka nepochybne znela: "Nemam zrejme v poradku
reverzni zaznam v DNS, z toho duvodu se nemohu dostat na ftp.linux.cz.
Protoze nevim, co to je, zeptal jsem se sveho spravce, ten taky nevi.
Mohl by mne nekdo poradit?"

"Vyblit" do konference tunu chybovych hlasek dokaze kazdy moula. Protoze
je list uz dlouho neprijemne high-traffic, bud takovymi dotazy zbytek
lidi, co neco vedi, otravite nebo se zastydite a budete na priste
venovat 5-15 minut samostudiu. Pokud opravdu _chcete_ neco umet, budete
(stejne jako ostatni) muset samostudiu venovat podstatne vice a setrit
si dotazy na _realne_ problemy.

PS: stejne jako rada lidi pred Vami jste me neotravil, ovsem
    diky nizke urovni probiranych temat bohuzel nejsem schopen
    uz ted cist kompletni konferenci. Pokud mate zajem, velmi
    Vas prosim (kvuli ostatnim), abyste to respektoval a umoznil
    tak pozvednuti urovne nasi konference. Dekuji za pozornost.

PS2: pokud se na me chcete vybit, udelejte to soukrome. Nejde mi
     skutecne o Vas, ale o vsechny _ostatni_. Dekuji podruhe.

...jo, pokud by se Vam zdalo, ze odstavec nahore implikuje, ze jsem
jediny, kdo neco vi, pak to je spatne. Implikuje to pouze to, ze jsem
presvecen, ze ostatni "radic~i" jsou na tom stejne nebo jeste hure, nez
ja. Take je v tom zakuklena nelibost z toho, ze kdyz uz to delam(e)
zadarmo mohl byste alespon vyse zminenou filtraci dotazu ocenit nas cas,
ktery Vam venuji(-eme).

Pripisuji si 100 trestnych bodu, ze jsem zflamesoval zacatecnika, ale uz
jsem to nevydrzel ;-) Tyto trestne body si hodlam odcinit tak, ze budu
zase odpovidat na dalsi (ehm) otazky, ovsem uz (zase) jen k veci.

--
                        Milan Kerslager