Jo, holt WinNT jsou ve snadnosti instalace neprekonatelne :-).

Ondrej Pejsa Ondrej.Pejsa na clnet.cz
Neděle Květen 23 13:39:41 CEST 1999

Egon Eckert <egon na chance.cz> wrote in message
news:3747CD08.8BBB073C na chance.cz...

> To me privadi k otazce: existuje distribuce, ktera by podporovala (*pri
> instalaci*) umisteni root svazku na RAID-5 volume, nebo alespon snadnou
> migraci na RAID volume po instalaci?  Jak je na tom RH 6?  Nema nahodou ve
> standardnim jadre pouze "old style" md zarizeni?
>
> Mimochodem, ten clanek IMHO nevyznel negativne pro NT (pokud jde o
> instalaci), dopadlo to preci dobre, nemohu si pomoct...  Jina vec je, jak
> se jim osvedci v realnem provozu, doufam, ze se DD za cas pochlubi -
jestli
> ovsem bude mit mezi rebooty dost casu. :-)

Mne hlavne zaujala ta pasaz

"Knowledge Base poskytla sice jakous takous útěchu návodem pro mazání a
přejmenovávání několika DLL, smazání půl registry a pár rebootů -  IE 4.0
sice potom bylo ochotno k instalaci, ale počet chyb od DLL knihoven při
startu převyšoval počet dnů v týdnu."

Mne je jasny, ze takoveto vetsi konfigurace (RAID apod.) nemusi byt
trivialni instalovat (a to jak pod Windows, tak pod Linuxem, kde je to vsak
podle mne alespon stale podle jedne logiky a mene zavisle na nepruhlednych
chybach proprietarnich ovladacu, viz.
---
Ovladač pro síťovou kartu je skutečně nutno nainstalovat z dodané sady
ovladačů k serveru. Ačkoliv uvnitř WIndowsNT instalace je prakticky shodný
ovladač, nechodí. Po instalaci toho "správného" chodí uplně perfektně.
---
).

Kazdopadne je to prima clanek pro vsechny kritiky Linuxu, zejmena snadnosti
jeho instalace.