Podekovani: Re: Bezpecnost Linuxu pomoci RO partisny

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Květen 24 09:03:53 CEST 1999

Dne Po, 24 květen 1999 Zdenek Pytela napsal(a):
>/etc/hosts.deny:
>ALL:    ALL
>/etc/hosts.allow:
>sshd:           localhost ALL na KNOWN
>žádný řádek pro in.telnetd
>A do /etc/issue.net přidat něco vysvětlujícího.
>	To předcházející nechci komentovat, ale přijde mi to dost šílené.
>(To by vam opravdu nestačil třeba read only root, a pak zvlášť /var a /home?)

Diky moc. To je presne to, co jsem potreboval. A ro root mi bude taky stacit,
pouze jsem si nebyl jist, zda nebude potreba, aby byl adresar /dev pristupny i
pro zapis. Ale pravdepodobne nemusi, nebot se system pri startu IMHO nahodi do
rezimu ro, coz mi nedoslo.

Oto Buchta