XF86

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 24 11:06:53 CEST 1999

On 24 May 1999, Robert wrote:

> Nalákalo mě prostředí pro konfiguraci XF86Setup, udělal jsem tam něco a teď
> obrazovka jen blika.Nefunguje a ni myš.
> Co ted´ ?
>
> cesta kterou jsem při tom projel bila:
> #usr/X11R6/bin/XF86Setup   a
> #usr/bin/X11/XF86Setup
>
> Hlaška (nevím kolik duležita) při startu v Linux 1 :
> hda4 was not cleanly unmounted, check forced.

Toto je zpusobeno tim, ze jste system natvrdo resetoval (FUJ). Pokud
system ukoncite korektne, tak sam odmountuje vsechny namountovane disky,
kdyz to resetujete natvrdo, tak je neodmountuje a pri pristim startu na to
prijde a pro jistotu ten disk zkontroluje ...

Ale zpet k XF86Setup ... jestli jsem to dobre pochopil, tak jste si zmenil
konfiguraci v /etc/X11/XF86Config (resp. /usr/X11R6/lib/X11/XF86Config -
link)... Podivejte se do manualove stranky, zda si ten X..setup nekam
nezalohuje puvodni verzi, jinak bych si originalni verzi stahnul znovu z
baliku XFree86...rpm nebo jakou mate distribuci ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |