FDD a filesystem

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 24 12:01:46 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Zejval, Milos Ing. wrote:

> FDD jsem pouzil pouze pri instalaci RH 5.1 a vic jsem ho nepotreboval. Ted
> jsem narazil na problem :
> stahnu si pod Win na disketu 1.44MB neco z Webu a jak to pak dostanu na HDD
> s ext2 ? Pise mi pod
> Linuxem neco cizi reci. Chtel jsem si po precteni man mount a fd upravit
> fstab (stacilo by to ?)

Ano. Napriklad /etc/fstab:
/dev/hda1 /mnt/C vfat codepage=852,iocharset=iso8859-2,defaults 0 0
/dev/fd0 /mnt/floppy msdos user,noauto,dev,exec,suid 0 0

Neni potreba to stahovat pres disketu, pokud mate harddisk s win95 v
pocitaci s Linuxem ... Jinak takto nastavenou disketu samozrejme musite
pred pouzitim namountovat (mount /mnt/floppy) a po pouziti zase
odmountovat ...
Pokud je ta disketa vadna, tak s tim muze mit Linux jiste problemy - neni
moc odolny vuci vadnym diskum, mozna byste si mel nastudovat MTOOLS ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |