MTU a MRU

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Pondělí Květen 24 11:17:10 CEST 1999

On Sat, 22 May 1999, Petr Simek wrote:

> On Fri, 21 May 1999, Daniel Ciprus wrote:
>
> Ani bych nerekl - kdyz jsem to kdysi mel z nedostatku linek , tak modemy
> k tomu pripojene delaly tech 28800 kazdy. Zalezi spis na kvalite linky
> pres kterou ta PCMka jede.
Mno , o tom by sa dalo polemizovat, ale urcite 28 800 modem nedosiahne cez
PCM. Na to dam krk. Necital som sice manualy a technicke dokumentacie k
tymto zrudam, ale diskutoval som tuto otazku s viacerymi technikmi z
Telekomu.sk a ti mi len potvrdili moje dohady. Viac ako 14 400 nepojde.

> Jestli se Vam modem spoji tak pomalu, tak Vam zadne nastaveni nemomuze..

Ale na 14400 by to malo jazdit rychlejsie nemyslite ?

*				Ostavam s pozdravom :			 *
* 		"Vyhybajte sa praci a svojim nadriadenym ... "		 *
*			   /	   SysAdmin	   \			 *
* 			 / email : diamant na cspo04.sk \			 *
* 			|     tel : 091/ 721 060      |			 *