tlac cesky/slovensky vysledok :-)

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 24 17:20:20 CEST 1999

Vím, že odpovídám docela později, ale chvíli mi trvalo, než jsem si všechno
potřebné stáhnul a ještě delší chvíli, než jsem našel dostatek času na
instalaci.

Ale úspěch se také dostavil. K parametrům ogonkify jsem si ještě něco přidal:

  ogonkify -AT -XP -N | lpr

Kde mi XP zajistí správný tisk PSek z kfm, kmailu, apod. (záleželo ale na
pořadí - XP muselo být před N). Nicméně jsem se marně snažil přidat si ogonkify
do standardního filtru tiskárny. Mám RH - v práci 5.1, doma 6.0. Může mne někdo
postrčit tím správným směrem?

Díky,
Slávek.