VYRESENO: "ls -l" z fileutils/RH6.0 nepise datum cesky

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Květen 24 20:04:57 CEST 1999

halir na utia.cas.cz (Radim Halir) wrote:
> Tak jsem konecne dosahl toho, ze mi "ls -l" opet pise data cesky.
> Objevil jsem jednu chybicku v konfiguracnim skriptu "configure",
> diky kteremu se pri prekladu fileutils normalne nepouziva knihovni
> funkce strftime(), ale jakasi jeji (evidentne chybna) nahrada.
> SRPM a RPM souboru dostupne na adrese:
> http://sunsite.mff.cuni.cz/halir/fileutils-cz/
> Nevim, zda se ona "strftime chyba" objevuje i v jinych distribucich
> nez RedHat 6.0, pravdepodobne vsak ano. Uvitam proto pripadne
> komentare ci napady, jak to vyresit lepe a radostneji...

   Mohl byste dat zpravu (pripadne vcetne patche) na
http://developer.redhat.com/bugzilla/ ? Nebo to mam udelat ja?

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229