mod_czech a php3

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Květen 24 22:21:09 CEST 1999

Dne 23. 5. 1999 Marek Kubita napsal:

> Kdyz uz porovnavate mod_czech a CSacek, nevite jak je na tom s
> prekodovavanim vstupnich dat rusky modul (z apache.lexa.ru)?

Zkousel jsem to (snad je to ono, zase tolik ruskych modulu snad neni) a dost
me to zklamalo. Urcite veci se mi docela libily, ale to, ze server zacal
spatne rozeznavat non-ip virtualy, me docela znechutilo. Uz si to presne
nepamatuju, ale podobnych problemu jsem mel vic.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison