Dosemu

Zuber Martin zuber na kotr23.ost.skoda.cz
Úterý Květen 25 07:30:44 CEST 1999

> mkhdimage -h 8  -s 17 -c 300 > hdimage
>
> Tento prikaz vytvori hdimage odpovidajici svymi parametry skutecnemu HDD s
> parametry: 8 hlav, 17 sektoru, 300 cylindru.
> Pri velikosti 512 bytu na sektor je toto hdimage s velikosti cca 20 MB.

Zkousel jsem udelat hdimage podle Vaseho navodu (protoze se mi to nikdy
nepovedlo), ale vysledek je:

[zuber na pc005 zuber]# mkhdimage -h 8  -s 17 -c 300 > hdimage
Pos now is 128
[zuber na pc005 zuber]# ls -l hdimage
-rw-r--r--   1 zuber     zuber          128 kveten 25 07:28 hdimage

Disk jsem zkousel naformatovat, ale to me vykoplo, ze to neni disk (nemuze najit
geometrii)

						Martin Zuber