VYRESENO: "ls -l" z fileutils/RH6.0 nepise datum cesky

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 25 09:05:42 CEST 1999

halir na utia.cas.cz (Radim Halir) wrote:
> Tak jsem konecne dosahl toho, ze mi "ls -l" opet pise data cesky.
> Objevil jsem jednu chybicku v konfiguracnim skriptu "configure",

   Dalsi chybou je, ze ls ignoruje nastaveni LC_CTYPE, takze pokud neni
nastavene LC_ALL, nevypisuje spravne jmena souboru obsahujici ISO-8859-2
znaky (dokonce ani s parametrem -N).

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229