Remote tar?

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 25 12:46:19 CEST 1999

> S -I to bude podobne, ale o neco komplikovanejsi. 100% -I jako parametr
> zapinajici kompresi bzip2 existuje jako patch do GNU taru. V nekterych
> distribucich je tento patch pritomen uz standardne (Debian Linux napr.).
> Myslel jsem si, ze by mohl byt jiz i ve standardni distribuci GNU taru,
> ale zrejme tomu tak neni (pokud v. 1.12 je posleni)

A zrejme tomu tak ani nebude. Jak mi bylo receno, soucasny trend je
nepridavat jednoznakove opsny a misto toho vyuzit -z. Kterym z compresoru
je tar-ovy archiv zapakovany, by se poznavalo automaticky (zlib?). Jak se
ale rekne, cim to zapakovat, to uz si nejak nevzpominam ... ;-)

Michal

BTW. Existuje patch do taru primo od autora bzip2. Pouziva option -y :-)