Redhat 6.0 a Oracle 8.0.5

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Květen 25 13:13:45 CEST 1999

On Tue, 25 May 1999, Horak Daniel wrote:

> Kernel 2.2.x by vadit nemel. Ja jsem zkousel Oracle 8.0.5 nainstalovat do RH
> 5.2 s jadrem 2.2.5 a fungovalo to bez problemu.

Je to v glibc, viz

http://f2.dejanews.com/oracletechnet/nonmembers/index.cgi?do=listmsgs&conf=Early.Linux
http://www.redhat.com/corp/support/errata/rh60-errata-general.html#Apps

compat baliky, ktere RedHati doporucuji pro relinkovani, to jsou libc5
knihovny, nebo ne? Taky mi to bylo divne, ale potrebuji na svem stroji s
glibc2.1 jen Oracle klienta, zkusil jsem jednodussi postup - prekopirovat
nefungujici binary temi z instalacniho CD (linkovane proti glibc2.0) a
sqlplus mi funguje, vyzkousim jeste perlovske DBD::Oracle.

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
                               http://kubitovi.lantanet.cz/