typ partition ???

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Květen 25 13:34:04 CEST 1999

On 20 May 1999, karel wrote:

> bohuzel k praci i Win a tak jsem chtel zprovoznit nejaky programek na
> cteni ext2 partition - zjistil jsem, ze vsechny linuxove partition,
> ktere byly puvodne typ 83 tedy ext2, jsou najednou 93 cili Amoeba a swap
> je misto 82 najednou 92. Nevedel by nekdo, co to znamena a hlavne jak to
> napravit?

Zdravim,

nepouzivas nahodou System Commander ako boot manager? Pokial som mu to
nevyhovoril (niekde v boot otions, hide drive(?)), tak takto precislovaval
linuxove particie. Po nabootovani linuxu mali spravny typ.

> Linuxu to sice vubec nevadi, ale ten wokenni explore2fs si s
> tim neporadi.

Dalsia moznost k citaniu ext2 pod Win je fsdext2, uplne transparentne,
http://www.yipton.demon.co.uk/. Pre DOS existuju ext2tools (e2ls, e2cat).

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /