hw : SCSI vypalovacky, radice atd.

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Úterý Květen 25 14:05:42 CEST 1999

> c) Zatim pouzivam ZIPku SCSI + mini "radic" AVA1502. Da se pouzit i
> na vypalovacku ? Asi to neni idealni kombinace, ale spisme zajima,
> jestli je to vubec schopne provozu.
Bez problemu. Jel jsem na nem 2CD + ZIP + 1 SCSI disk. Je akorat pomala,
protoze je na ISA sb., takze treba 40x CD mechanika se flaka, protoze je
mala propustnost radice.

> d) Kdybych se casem rozhoupal a chtel koupit poradny SCSI radic, jaky
> by byl nejlepsi ? Pozadavky :
> 	- bezproblemova podpora v linuxu
> 	- konektor na vnejsi zarizeni (scanner apod.)
> 	- PCI
> 	- solidni vykon
> 	- co nejnizsi cena
Ja osobne bych doporucoval jedine Adaptec. Je podporovany temer vsim
a s cenami uz si dali take rict (AHA2940UW kolem 5000,-)

> e) Je mozne na SCSI radic bez BIOSu pripojit disky ? Samozrejme by se
> system startoval odjinud ...
Jasne, neni problem. Ale myslim, ze z nich nejde bootovat.

Pavel Satny