autoload modulov

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Květen 25 14:27:33 CEST 1999

On Tue, 25 May 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

W>zdravim ..
W>nainstaloval som na cistu masimu R.H 5.2 a za ziveho boha mi nechce robit
W>autoload modulov
W>
W>kerneld bezi ..
W>kernel je 2.0.36 ( kompilovany )

uvodom dva tipy:

fajn. pozri ci ti ich tam nebezi viac, jeden pred tym ako si editoval konfig
a jeden potom

sorry za blbu otazku (toto asi nebude tvoj problem) ale nezabudol si
si zakompilovat podporu kerneld?

W>ked dam mount /mnt/cdrom
W>tak tupo zahlasi
W>mount: fs type iso9660 not suppported by kernel
W>
W>ale ked dam rucne modprobe isofs, tak natiahne aj nsl.o aj isofs.o a potom
W>uz mount nerobi problem ..
W>
W>pri minulej instalacii to slo bez problemov .. v com moze byt zrada ?
W>
W>depmod -a som uz spravil ..
W>
W>tak isto mi odmietol natiahnut driver sietovej karty aj ked v conf.modules
W>bolo alias eth0 3c59x .. facha to az ked som pridal alias pf-3 3c59x

to by presne vyzeralo, ze si zabudol zakompilovat podporu kerneld a
ze v jednom zdrojaku je to napisane blbo - bez ifdefov (nemam tu 2.0 na
overenie).

inak pekne ufo si nam tu popisal :)

caf,
		Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..