autoload modulov

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Květen 25 14:36:14 CEST 1999

On Tue, 25 May 1999, Juraj Rehak wrote:

W>Zobud sa a spomen si ako si prekompilovaval kerneld na pearovi.
W>Kozo: v 2.0.36 sa zmenila struktura co dostava kerneld, takze potrebujes
W>novy/prekompilovat

jee jasne, sorry..

vsetko sa posunulo o 4 bajy dalej, takze kernel namiesto zariadenia
abcdefg pyta zariadenie efg (v pripade 'eth0' je to '').

sorry este raz. ak sa ti nechce rekompilovat modutils, mozes docasne
dat do conf.modules namiesto iso9660 iba 660 :)

s pozdr.,
		Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..