Nastaveni X pro ADI+SiS

Miroslav Suchy xsuchy na fi.muni.cz
Úterý Květen 25 15:27:27 CEST 1999

Dobry den,
po mnoha pokusech jsem rezignoval a zadam dobre duse o
pomoc, mam pocitac v teto sestave
RH 5.2, monitor Microscan 4v/ADI, onboard video card SIS AGP
8MB (chip 6326)
a jsem neschopen to dohromady rozjet (pouze jednou se mi to
podarilo rozjet v 640*480, ale v touze rozjet vyssi
rozliseni jsem zmeni XF86configbe zalohy a uz jsem nic
nevidel). Maximalne to rozjedu v mono a obcas se dostanu i
pres 320*200, ale vzdy se tam zobrazi kurzor ve tvaru X a
nic se nedeje.
Pokud by jste mi mohli nekdo, komu X jede be problemu,
poslat prislusnou sekci Monitors a cards z XF86config pro
Adi 4v a pro SiS 6326 (samorejme nejlepe oboji zaroven, ale
muze byt i zvlast) byl bych moc vdecen.

Miroslav Suchy

 )  mailto:xsuchy na fi.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~xsuchy/
(   mailto:775737 na sms.paegas.cz  tel:+420-603-775737
 )                 I hate computers and rules