autoload opat ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 25 17:00:45 CEST 1999

tak .. pravda bola v tom, ze je struktura posunuta o 4 bytes ..

ked som dal
alias 660 isofs
namiesto iso9660 tak to zbehlo ..

problem je v tom, ze toto sa da pouzit len obcas a nie je to ciste ..

stiahol som si modutils-2.1.121-3.src.rpm ( no a co . aj tam su zdrojaky ) ,
ale ani nasledna rekompilacia nepomohla .. stale sa to sprava rovnako divne
.. ( cize insmod a modprobe idu, ale kerneld je posunuty o 4B )

kde mozem najst pouzitelne zdrojaky ?

( alebo aku verziu modutils ma niekto komu autoload ide bez problemov na
kerneli 2.0.36 ? )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying