Zkusenosti s HP8100i

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Úterý Květen 25 16:49:42 CEST 1999

HP8100 nemam, mam HP7100, ale bude to stejne az na ty rychlosti.

Je treba nainstalovat cdrecord (doporucuji take xcdroast).
Potom prekompilovat kernel s volbami, ktere jsou popsany v jednom
prispevku (Martin Petrak, 19 kvetna, RE: Vypalovani CD, cdrecord 1.8a21,
xcdroast 0.96e).

Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz
alex.nikolski na ostrava.czcom.cz