M68k linux

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Květen 25 17:20:07 CEST 1999

> No pokud se k nemu da dat CDROM tak urcite :-)

> Verze je v celku temer jedno. Apple v tomhle udrzuje misty az neskutecnou
> kompatibilitu

Bez zaruky: Jestli to dobre chapu, tak ta kompatibility je zajistena
pomoci tzv.  `fat binaries', coz znamena, ze v jednom souboru je kod
pro vsechny mozne tridy Macu, ktere se kdy vyrabely. Protoze vsak
takova binarka zabere spoustu mista, existuje moznost se nepotrebnych
casti zbavit. Takova ocesana binarka uz pak vsude pustit
nepujde. Proto neni vzdy mozne vzit nainstalovany system z jineho Maca
a okopirovat ho. Nova instalace z originalniho CD by mela probehnout
hladce, az na to, ze nove verze MacOS jsou narocnejsi nez stare, takze
na nejakem letitem stroji se to spis povlece, nez aby
bezelo. Instalacni diskety k nasim Macum nebyly, tusim ze si o ne
clovek musi napsat.

Zkusenosti nemam, ale zajimalo by mne to. Jestli se vam to podari
rozbehnout, dejte vedet do konference, co a jak.

JK

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.