3com PCI a chyby na karte

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Květen 26 07:48:55 CEST 1999

> posledni dobou resim problem se SUBJ. Po nejakem case sitova karta na
> chvili zatuhne a nic na ni neprojde (ani ping z localhostu). Pak se
> ale za
> chvili "srovna) a bezi dal. Vypadky jsou zcela nahodne, zkousel jsem
> vymenit kartu, stahnul jsem i novy ovladac, vse je ale pri starem.
>
> Neresil nekdo uz tento problem?? Jake jsou obecne zkusenosti s PCI
> sitovkami???

  Se sitovkama na PCI problemy nemam az na jednu firmu a tou je prave
$SUBJ (3COM). U teto firmy totiz zalezi jakou vyrobni serii dostanete a
pokud zrovna tu spatnou, muzete to zabalit. Takovy problem jak zde
popisujete sem s ni nemel, ale byly podobneho razu.
  Ja nevim, ale zkusil bych se podivat do logu jestli se tam neco
neobjevilo co se tyce sitovky, atp.

  S Pozdravem
    Robert Vojta aka DeViL

MZLU Brno, tel. 45132938, ICQ 27487409