Zamknute CD

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Květen 26 08:16:03 CEST 1999

> Podarilo se mi zrejme softwarove zamknout CDrom a nevim jak z toho.
>
> CD se nevysouva pri zmacknuti tlacitka, ani nikdy jindy. Namountovat
> nejde. Pritom pri startu je spravne rozpoznan typ zarizeni.
>
> Problem zrejme vznikl pri hardwarovem resetu bez predchoziho
> odmountovani, ale nevim to jiste.

  obcas se mi to taky stavalo, ale nevim proc

  podarilo se mi to zrusit, kdyz jsem pustil treba prehravac CD a
nechal ho softwarove vysunout, tak se vysunul a bylo to OK, po case to
udelal znovu a stejnym zpusobem to zase fungovalo. obcas sem do toho
zamichal umount, mount a bylo to v pohode.
  hmm, dosti zmatena odpoved, ale snad z toho neco vyctete

  S Pozdravem
    Robert Vojta aka DeViL

MZLU Brno, tel. 45132938, ICQ 27487409
http://www.penguin.cz/~vojta