internet server ? konfigurace

Středa Květen 26 08:58:32 CEST 1999

Pavel Kahle napsal:
> [...]
hodne pameti - 64MB minimum, cim vic, tim lip. Asi dva disky,
na jednom system a na druhem odkladiste squida - podle potreby 1GB vyse.
Procesor - PR200+ prakticky cokoli v soucasnosti koupitelne
> mel jsem na mysli proxy server podnikovou sit  - mam pouzit Apache ?
apache je WWW server na proxy - use squid

> zda je lepsi smail nebo sendmail nebo neco jineho, ktereho lokalniho
tohle nejsou IMHO lokalni dorucovatele - sendmail pouziva treba procmail nebo
deliver.
Pokud myslite MTA tak bych pouzil exim :))
> dorucovatele....
>
> Dekuji P.Kahle
Neni zac
				Petr Čech
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux  -  maintainer & administrator