dlhe cakanie na ftp

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Květen 26 09:14:04 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, [iso-8859-2] Ján Pišta wrote:

> nainstaloval som Red Hat 6.0 a pokusil sa pripojit nan z PC s vindous95
> (sorry) cez FTP. Na spojenie som cakal asi 90 sekund. Potom uz bolo vsetko
> OK. Na sieti boli iba tieto 2 PC. Obidva maju 100 Mbit sietovu kartu a su
> prepojene cez 100 Mbit switch. Ine servery mi to pripaja bez cakania.
>
> Vie mi niekto vysvetlit, cim to moze byt?

   Funguje vam na tom Linuxu DNS?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========