Pevna linka a Microcom DeskPorte P

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Středa Květen 26 10:27:20 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999 Jan.Korinek na deltax.cz wrote:

> Druhou stranu neznam, ale muzu si to zjistit. Jenom jsem netusil, ze to muze byt
>         az tak zavisle :-))) Z jakeho duvodu je rychlost serioveho portu
>         urcujici? Mel jsem za to, ze urcujici je rychlost spisknuti.

Nevim, jak Microcom, ale u Couriery nebo ZyXELy se obvykle spojuji na
nejblizsi nizsi rychlosti nez je rychlost portu. Takze pokud je port na
19k2, modemy se spoji na 14k4 nebo 9k6 atd.

Zkusenosti jeste rikaji, ze modem musi byt nastavovan na stejne rychlosti
portu, na jake ma potom pevna linka behat.

--
Jiri Kucik, AVONET, s.r.o.