SQL server

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Květen 26 11:15:11 CEST 1999

Dne 26. 5. 1999 Jan Marek napsal:

> Jeste bych snad přidal Sybase ASE 11.0.3, taky zadarmo. Podpora češtiny
> dobrá, umí iso-8859-2, CP1250, CP852, při dobrém nastavení by snad měla
> umět i překódovávat přes Unicode. Má několik možností českého třídění
> (podle české normy vč. ch ap.)
> Rychlost jsem netestoval...

Kdyz uz jsme u toho vyjmenovavani vseho, co je zadarmo, existuje take free
linuxova verze WinBase od Sw602. Nezkousel jsem ji, ale podle dokumentace
toho umi take az prekvapive dost. Nevyhoda: pouze binarky. K nalezene nekde
na www.software602.cz.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison