Mindcraft III.

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Květen 26 11:21:22 CEST 1999

Zdravim,

jsou nejake nove zpravy? Vsiml jsem si, ze 18.5. Mindcraft znovu zmenil
podminky testu a na prvni pohled bych rekl, ze jsou docela
akceptovatelne. Nove ma byt zapojen do testu PCWEEK, testy maji
probehnout v jejich laboratori za ucasti vsech zajemcu a budou 3 sady
testu:
1. verifikace vysledku 2. (neverejneho testu) Mindcraftu
2. optimalne vyladeny Linux s pouzitim sw, ktery byl dostupny ke dni
konani 2. testu
3. optimalne vyladeny Linux bez jakychkoliv omezeni

Doporucuji precist http://www.mindcraft.com/openbenchmark.html

Petr Soucek