Instalace RedHat 6.0 z HDD - problem

Jan Merka merka na aurora.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 26 11:38:14 CEST 1999

Dobry den,
pokousel jsem se nainstalovat RH6 na pocitac se 2 IDE disky:
hda-6.4GB, hdb-CD a hdc-2.5 GB. Instalacni soubory jsou na hdc1, korenovy
adresar chci mit na hda4, hdc2 je pro /usr. Instalace probiha normalne (tedy
podle mne - instaloval jsem pred tim nekolikrat RH 5.1 a 5.2) az do okamziku,
kdy zadam, aby se zformatovaly disky hda4 a hdc2 (hdc1 pochopitelne ne).
Formatovani se (myslim) provede, ale potom se objevi hlaska, ze nelze udelat
link na instalacni balicky.
Na terminalu 3 (nebo jak se tomu rika :-) ) se na poslednich radcich objevi
neco jako:
hda4? = hdc1
hdc1? = hdc1
a potom zhruba (anglicky), ze hdc1 uz je pripojen, nelze udelat symbolicky
link.

Bohuzel netusim, kde delam chybu, tak budu vdecny za jakekoliv nasmerovani.
Pokousel jsem se hledat v erratach, ale nepomohlo mi to. Zkousel jsem
instalovat RH6 i RH6-cs (z ftp.muni.cz).
Ve srovnani s instalaci RH 5.1 jsem si vsiml, ze 5.1 pri instalaci detekuje
disky jako UDMA, kdezto RH6 jako DMA, BIOS pri bootovani oznacuje disky jako
UDMA2. Nicmene zase tak moc nerozumin HW, abych poznal, zda je to dulezite...

Dekuji za radu.

Jan Merka

Faculty of Mathematics and Physics
Charles University