instalace RH60 y ftp

Středa Květen 26 15:13:28 CEST 1999

Chyba je v souboru RedHat/base/stage2.img, ve kterem chybi prava x na
spustitelnych souborech. Zrejme mate na FTP meziverzi RH6.0cz, kde tato
chyba byla. Mirrorujte znovu a lepe z:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/

o adresar vyse najdete soubory redhat-6.0-cs-19990???.img

PS: *.img nevydrzi na serveru moc dlouho, hlavne kvuli nedostatku
    volneho mista. Kdyz mista bude vic, budeme obrazy nechavat dele.
    Distribuce se "ustali" behem jednoho ci dvou tydnu (ted
    pribudou updaty Netscape, opravene ls, fortunes a jdk).
    Takze je lepsi zatim mirrorovat a vytvaret obrazy sam podle:

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/RedHat-CD.phtml

"Tomas B." wrote:

> Mam problem: pri instalaci linuxu z anonymniho i neanonymniho ftp mi
> instalace hlasi:
>
> error in exec second stage loader
>         error: permission denied
>
> Nevim co to ma znamenat, protoze se z ftp klienta na stejny strom
> dostanu kamkoli
> Prava na disku take vypadaji dobre
>
> Nebo je nutne pri instalaci pres FTP mit v adresari "RedHat" podadresar
> "misc" ?

Ne.

--
                        Milan Kerslager