ftp a rust wtmp

Rudolf Cejka cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Květen 26 18:24:55 CEST 1999

Ondrej Suchy <ondrej na eurexa.cz> wrote:

> systemove reseni me nenapada, ale asi bych to resil tak, ze bych nejakym
> skriptem pravidelne kontroloval velikost a pokud by to prekrocilo
> urcitou mez, zrotoval bych to.

... a tohle uz davno existuje, takze neni treba nic vymyslet: u mne se
tato utilitka jmenuje newsyslog, pricemz implicitne je kazdou hodinu
spoustena cronem, aby projela seznam logovacich souboru a pri prekroceni
jiste velikosti (nebo v pravidelnych casovych intervalech) prislusny log
zarotuje + dle prani uzivatele zkomprimuje + dle prani uzivatele
prislusnemu programu, ktery log vytvari, zasle HUP signal, aby se
dokazal s novou situaci vyrovnat ...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science