HylaFax (Was: Samba (fax server))

Jan Vitek vejtis na bigfoot.com
Středa Květen 26 20:25:21 CEST 1999

   Meli by bezet neustale 'faxq' - zajistuje zpracovani fronty a 'hfaxd -i
hylafax' - stara se o komunikaci klient-server kde switch -i urcuje bud
symbolicky nebo ciselne cislo sledovaneho portu.
   Skript 'faxmodem' vyse zminovany podle me staci spustit pouze jednou.
IMHO jde o prirazeni modemu, ktery ma Hylafax pouzivat pro faxovani.

Jan Vitek

vejtis na bigfoot.com         http://www.penguin.cz/~vejtis/
PGP key: finger vejtis at penguin.cz
1414 DED7 98E0 9EB1 63D7  61CD 5ADC 56A6 2BC2 61C3