RedHat 6.0 a fortran

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 26 22:12:42 CEST 1999

> Dobry den,
>
> v RH 5.x uspesne pouzivam pro preklad fortranskych programu skript fort77,
> ktery v RH 6.0 chybi. V RH 6.0 jsem nasel jen g77, s kterym muj program
> pocita naproste nesmysly.

Linuxu zdar a Fortranu zvlaste.

Je to prekvapeni, ale je to tak. V Red Hatu 6.0 opravdu chybi baliky
f2c a fort77. Takze si je zkuste nainstalovat z distribuce Redhat 5.2:
ftp.muni.cz/pub/linux/redhat/old-releases/redhat-5.2/i386/RedHat/RPMS/
f2c*.rpm a fort77*.rpm

Ovsem pokud rpm umoznuje instalaci balicku ze starsi verze, doufam ze ano.
K tomu g77: taky mi obcas pocital nesmysly, nekdy pomuze nastaveni ruznych
zahadnych parametru v prikazove radce. Nekdy v unoru jsem se tady ptal na
zkusenosti s Fortranem a dostal jsem nekolik odpovedi se zajimavymi
odkazy, mrknete se do archivu konference.

Jinak doporucuji pozornosti komercni :-( kompilator Portland
(www.pgroup.com), je tam ke stazeni demoverze a zda se byt o cca 20%
rychlejsi nez f2c+gcc nebo g77 :-).

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |