Perl

David Šauer davids na orfinet.cz
Středa Květen 26 22:12:32 CEST 1999

    PT> Dobry den,
    PT> mam problem s konfiguraci perlu jak je zrejme, ale nezjistil jsem nikde jak
    PT> a kde to nakonfigurovat spravne.
    PT> Dekuji za Vasi pomoc
    PT> Pavel Trefny
    PT> trefny na fontan.cz

    PT> perl: warning: Setting locale failed
    PT> perl: warning: Please check that your locale settings:
    PT>                LANGUAGE = (unset),
    PT>         LC_ALL = (unset),
    PT>         LAND = "cz"

    PT>     are supported and installed on your system.
    PT> perl: warning: Falling back to the standard locale ("C")

To neni problem perlu. Z neznamych duvodu mate nastaveny locales na "cz",
coz je spatne. Takze prohlednete startovaci skripty, kde se ta
nastavuje. Zvlastne doporucuji pozornosti adresar /etc/profile.d/ - tedy
pokud mate RH. Jinak se tu tento problem naposledy diskutoval pred nekolika
dny ...
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)